ilaydabaykaraa ne siz sorun ne ben söyleyeyim farklı doktorada gittiğimde bagırsakların geç geliştiğini bu dönemin bir süreç olduğunu ve şimdi
DİŞ dönemine geçtik bundan kaynaklıda yaşayabileceğimizi söyledi psikolojim bozuldu diyebilirim herkesin kullandığı bir ilaç evet ama bebeğiniz çok küçük siz doktora danışmadan asla vermeyin çünkü şekerli bir ilaç içerdiği şeker bağırsağı uyarıyor bu şekilde kaka yaptırıyor o yüzden anne sütü alıyorsa bekleyin anne sütü alan bebeklerde normal karşılanıyor lakin yinede en doğrusunu doktor söyler