Kizlar kızım iki aylık dün 9 da bezi takmıştım sabah 6 da değiştim rutin uykusu açılmasın diye o saatte değişirdim zaten kakasını yapardı o saatte bu sabah hiç bi şey yoktu bezi boştu çis yoktu çizgisi aynıydı bezin ama gün içinde güzel yaptı dün de bugün de sussuz kalmıştır dediler ben de su içmeyi unuturdum bugün dikkat ettim sizce bebeğime su vermeli miyim