Hira12 Bebeğim 2aylık emerken boguluyomuş gibi oldu omzuöa alıp sırtına vurdum.bir kac kezdir yapıyo bunu beni çok korkutuyo.genzine mi kaçıyo anlamadm.burnuda tıkalı açamıyorm.
Zeynephatice Hira12 sütü çok hızlı çektiği için oluyor biraz başını dik tut ve öyle olunca alnını ovala bizim büyükler öyle diyor ben yapıyorum
Tugrabey35 Hira12 sık sık az az emzirirsen hem goguslerin terbiye olur sutun bi anda tazikli gelmez hemde bebek cok acikmadigi icin aceleci davranmaz yavas yavas emer canm burnu tikali diye nefes yetistiremiyordur emerken sakin ol bogazinda kalir gbi oldu mu anlini yukari dogru cek 3.ayinda yasamiyosun bunu yani en azndan bizim 3.ayinda duzeldi 🤗
minnosunannesi06 Hira12 bebegim 5 aylik sürekli öyle oluyor bizimki biraz başını dik tutup emzir sutun tazikli yada hızlı çektiği için oluyordur büyük ihtimal benim tazikli geldiği için hep öyle oluyor saydığım halde
Birkoalaanasi Serum fizyolojik ile açmayı denedin mi canım bize çok iyi geliyor, sütün tanzikli geliyor da olabilir emmeye başlamadan bir miktar sağım yap biberona daha sonra şırınga ile bebeğine verebilirsin dışarıda 3 saat müddetle kalabilir sağdığın 🍍
Hira12 Birkoalaanasi evet serum fizyoloji sıkıyorum ama yine burnu hırıl hırıl hiç işe yaramıyor.somrasımda burun aspirator ile de çekiyorm.
Sevk Merhabalar bende de aynı sorun var bebeğim emerken çok hızlı emiyor ve boğazına kaçıyor bazen süt ben de sık sık çıkarıyorum sonra yine memeyi veriyorum ama boğazına kaçıp öksürürken bu durumda ne yapmalıyım çok telaşlanıyorum boğulma riski olacak diye