esmaefe Ezgiasya benimki de aynı 15 Kasım doğumlu. 4 kilo 50 gr. 3kg 10 gr doğmuştu. 2850ye düşmüştü doğumdan sonra
Melisahsendursun Ezgiasya benimki 45 gunlukken 4850ydi doktorum sinirli kilosu demisti ama endiseye gerek.yok demistii
Bidamla Ezgiasya bizde 1 ay 2 günlükken 4500 idik...3.380 doğdu kızım ama sarılığından dolayı mama da veriyorum günde 1 yada 2 kere çok mama almıyor
Premses Ezgiasya bizimki 2 aylıkken o kilodaydı doktorumuz iyi dedi 😂 tabi Doğum kilosu da önemli canım
Minnakbebek Ezgiasya bence iyi zayif deil yani Bizim 1ay 2 gunlukken 4 860 di biraz mama verdim sutum yetmedigi yerde
Safiyee Ezgiasya iyi GÜZEL canim skinti yapma anne sütü bide 2945 doğdu sonra 2800indi 1aylikkende 4100 oldu
Minikpofuduk Ezgiasya benim bebegimde 1 aylık kiloları aynı ebeye sormustum normal mi diye cok iyi demişti☺️
Melisdoguer Benimki de 3.120 dogdu hastaneden 2.880 le ciktik 1. Ayda 4.420 ydi sadece anne sutuyle besleniyor