Deletedmom276 Sunaruzgar doktorum altı ay sonra demişti, zaten çoğu kuaför soruyor ne zaman sezaryen oldunuz doktorunuzun haberi var mı diye (6 aydan öncesi) hele ilk üç ay riskli. Jilet ile temizleyebilirsiniz bir süre. Ben de öyle yapmıştım.
Hazalll35 Sunaruzgar 40ım cikana kadar kıl problemi yasamadm hamileykende azalma olmustu zaten ama 2 ay snra ağda yaptm ilk 3 ay riskli denmisti ama ben yaptm sadece sezeryan yerime degdirmedim
Mucizemmmm51 Sunaruzgar 40kım cıktı gıttım canm agdaya hıc bı sekıl de sorun yasamadım. Sadece dıkişinun ustune agda vurmuyor lar
Deletedmom276 TutuKelesh mantık olarak en az 8 en fazla 15 cm kesilip sonra dikilen bir yer, ağdaya deri iyileşene kadar maruz kalmaması lazım ki ağda yapıştır çek zarar veriyor.
Lale00 Sunaruzgar cok erken canim daha 4 ay olmasina ragmen daha agda yaptiramadim cesaret edip . Ben eldiven ve epilatör kullaniyorum . Eldiveni deneyebilirsin