Elifc İlk günden beri sütüm olmadığı için mama ile besleniyoruz..aptamil kabız yaptı 40 günlüğüz siz hangi mamayı kullanıyorsunuz?
Alyask Elifc meme mama gıdıyoruz bız aptamıl bızı de kabız yapmıştı ve çok da gaz yaptı hipp veya evolvıa tavsıye edebılırım gaz ve kabızlık hıc olmuyo ıkısınde de
Alimran Elifc bende aptanil kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım mamalar ve ilaçlar bebekten bebeğe farklılık gösteriyor denemeden bilemezsin
[silindi] Bizde bebivita kullanıyoruz hipp in markası. Hippi bilmiyorum ama bebivita azda olsa kabızlık yaptı.
Derinsum Elifc hipp ve similac gaz yapmiyor canım bize yapmadı daha doğrusu bizede aynı ayda aptamil gaz yapmıştı birde Dr Brown biberonu kullanmiyorsan onu tavsiye ederim canım çok rahatlamistim ben o biberonu kullandıktan sonra