annediyebiri ne güzel iyi olmanıza çok sevindim 🍻
Ben de meditasyon yapmayı denemeyi düşünüyorum. Psikoloğum bana da kendime zaman ayırmami söyledi.
Eda90 ben de bu sebeplerden ilaç istemiyorum ama gidişata bakacağız…
Minikcivcivim evet bir süre terapiye devam 🍻
yakupcan çok teşekkürler. lohusa depresyonu olduğunu sanmıyorum bebeğimle ilgili değil konu hiç. Daha önceki mevzular geçmişten gelen.
Sumre0681_ bazı insanlar gerçekten çok duyarsız oluyor. Güzel bi yöntem bulmuşsunuz 👋ise yaramasina sevindim 🌼