Kızlar 25 günlük anneyim ve hala dikişlerim düşmedi ağrısı oluyor. Bu 2-3 gündür de(cok afedersiniz) doğum nişanı gelir ya hani sümüksü kalıp.seklinde akintj aynen öyle kalip akintim oluyor. Kanamam yok ama cookk köyü kahverengi akinti m var. Rahmim zonkluyor sanki her lavaboda.ilik su ile taharet alıyorum bol peçete ile kuruluyorum batikonluyorum her lavabodan sonra ped degistiriyorum kuru tutmaya çalışıyorum geven de post açtım bu durumla ilgili ama düşmek bilmedi dikişler aksine havalar.isindi pedler.cok fazla terketmeye başladı ve kaşıntı oluyor ara ara batma hissi oluyor cok rahâtsiz ediyor. Napicam hic bilmiyorum hastaneye gitmeye hem cok korkuyorum hemde bebegim var onunla bu vruslu zamanfq dikisler ickn gidemem. Bana akil verin benim mi dikisler bu jadar uzun surdu yoksa nkrmal mi bunca gun devam etmesi ?