Asaf01 bayramdan sonra normalleşmeler başlamayacakmış. Tam bilgi sahibi değilim ama kamuda ve özelde çalışan şuan idari izinli kişiler başlayacak diyorlar. Eniştem belediye de çalışıyor şuan idari izinli bayramdan sonra işe başlayacakın demiş amirleri.