Dilsahaykut2 normal bitanem aynen korkma yedıklerın içtiklerin yarıyor sütün bol demekki masallah dıyelım😊ben bikere öle olmustum dısarıdaydım sagamamıstım sütümü aksamına mastit oldum ateslendım o gün sabaha kadar sağdım gögsümü bosaltana kadar anca ozaman rahatlamıstım komposto ıcıyordum süt olsun dıye ozman o aşırı süt yapmıştı bende fırsat buldukca emzırdıkten sonra kalanını sag sürekli cnm bosalsın gögsün