DenizAlpinAnnesi Bugun oglum kendini SIKarak kasiyor ara ara bu neden olabilir yasayan varmi ? 6 aylik bu arada . Nöbet falan degildir heralde :/
Drkhtc DenizAlpinAnnesi ay onu benimkinde yapıyordu 5 6 aylıkken ne korkuyodum Allah korusun bişey mi var diye Memlekete gidiyim ilk işim düzgün bi doktora göstermek olucak diyodum sonra kendi kendine düzeldi eşim çok kızıyordu hep kötü düşünüyorsun diye şimdi 10 aylık bişeycik kalmadı
Dlratk DenizAlpinAnnesi gecen hafta ben yasadim iihh ihh ikijir gibi yapip kasiyo kendini doktora sordum.bozdu beni 😂gayet normal yapabilir dedi.benim izlenimim komut olarak onu kullaniyo.oturuyosun basliyo ihhh ihhh kalk diyo yani.denedim oyle oldugu düşüncesindeyim.simdi azaldi ama dakika basi yapardı gecen hafta şimdi gunde toplasan 5
GlshAliAsaf Benimki de yapıyor ağlarken ve normalde de yapıyor ağlarken elleri titriyor ve morarıyor Dr a dedim nörolojiye gidin dedi Ama Mersin’de özel hastanelerde çocuk nöroloji olmadığı için gidemedim