oglunasik1anne Kızlar pandemi yardım basvurumuz kabul olmuş uygun bulunmuş 15.05 .2020 dePTT kargodan gelip alın yaziyor . Bilgimiz olmadığı için almadık daha yeni öğrendim . Eve teslim olmuyor mu hiç arayan soran da olmadı bilgisi olan var mı?
Alis-rds oglunasik1anne kuzum PTT genelde böyle yapıyor gelin alın diye ama onların getirmesi gerekiyor
oglunasik1anne Alis-rds Evet canım bende çıkarsa eve getirirler diye düşünüyordum . Hiç arayipda söylemediler bile anlamadım gitti. E devlete bakmasaydim gene haberim olmayacakti
oglunasik1anne Mucizemmmm51 ayın 11inde başvuru yaptım 15inde de pttye gidip alabilirsiniz uygun görüldü yazıyor ama alamadım hala yarın gidip alicam eve gelmiyomus sanirim
oglunasik1anne Ozgcannnn Valla bilmiyorum ki canım ya 11nde başvurdum 15inde de pttden alabilirsiniz yaziyo
oglunasik1anne Yigitinannesi pttden ama kaç gün içinde getirdiler benim e devlette PTT den gidip alın yaziyor eve geliyo mu yni