Betsel Bebeğim emerken yada uykudayken tıkanarak uyanıyo nefesini tutar gibi bir defa süt içerken çok kötü tıkandı nefesi gitti çok korktuk nedem böyle oluyor doktorada gittik birnsorun yok ama bebeğim kendi yapıyo yaşayan yaşayıp geçen oldumu? :(
wafflee_42 Betsel Biz emerken yaşadık. Süt yoğun geliyor sanırım ondan oluyordu. Yüzüne ufleyince nefesi düzeliyor. Alışmıştım yani
Melike09 Betsel zamanla geçiyor merak etmeyin. Süt fazla gelince olurdu benim kzımda da hala bazen oluyor. Korkmayın sakin kalın
Havva2323 Betsel bizde 46 günlüğüz 2 kez acile koştuk bu yüzden maalesef bebişlerin böyle bir dönemi olıyor sütün tazyikli geliyor olabilir ilk 25 30 cc kadar sağ öyle meme vermeni tavsiye ederim sonra alışıyor emmeye nefes alıp yutma dengesine öyle olduğunda yüz aşağı çevirin sırtına minik minik vurun geçiyor
Yagizkus Betsel yenidoğanken oluyordu dr sütü aspire ediyordur dedi yani Boğazına süt kaçıyor o yüzden kendini kitliyor korkmayın