Kızlar sizce en rahat aylar yaşlar hangileri. Ben bayar bir sıyırdım da kolik bebeğim var. Bu cocukların hiç rahat zamanı olmayacak mı ? Kendime vakit ayıramıyorum bile. Gak guk sürekli ilgileniyorum hanımefendiyle. Ah ah kesintisiz uyuduğum geceler.