Dilekci Merhaba arkadaşlar 4 ay 18 günlük kızım var Sadece anne sütü ile besleniyor fakat Antalya gibi bir yerde yaşıyoruz Acayip sıcak ve nemli Bebeğim de çok terliyor saçları sırılsıklam oluyor Terleyince de Doğal olacak su kaybediyor Ben de gün içinde küçük 30 cclik biberonlarla su veriyorum Böyle veren var mı bazıları duyunca şaşırıyor da neden veriyorsun diye ikilemde kaldım
Susamm Dilekci anne sütünden baska bisey vermeyin bence. Bende antalya sicagnda yaşıyorum. Anne sütünden alıyor zaten suyu.
OzlemAlisa Dilekci evet suya olan bi dusmanlik var ne yazikki. Bebegin suyla karnını doyurmadigi surece, emmesinde azalma olmadigi surece verilebilir bence. Benmde kızımın doğumu yaza geldi ve bende bikac kaşık bile olsa verdim.
a_dilo Dilekci Yani sizin sütünüzde su var zaten.Doktorlar 6.aya kadar önermiyorlar.Tavsiyem vermemeniz yönünde.Tabi nihai karar sizin yine.
espalp Dilekci suyun ne zararı olabilir hele bu sıcakta 🤷♀️ Çişli bez şişkinliği iki günde düştü sıcakta emmesine rağmen. Tamam kıştı ben de pek vermedim 4 aylık olana kadar ama yaz olsaydı verirdim. Alt tarafı su
Tuba Dilekci Normalde anne sütü alan bebeklerin ilk 6 ay su ihtiyaçı yoktur derler. Benim oğlum da geçen sene bu aylarda 4,5 aylıktı ve 30 derece üstü olduğu için bende su veriyordum, fakat 30ml bile içmiyordu. Belki 10ml anca içiyordu.
Emircik Dilekci mama veriyorum yine verme dedi doktor kusar dedi mamanın içinde zaten su var zamanı gelince vericez dedi ama
Myagz Dilekci yok yere böbrekleri yoruluyor. Anne sütü sabit bişey değil çocuğun ihtiyacına göre üretiliyor daha çok suya ihtiyacı varsa vücudun bunu anlayıp buna göre süt üretecek zaten sen üstüne su veriyorsun canım vermene gerek yok ki. İnşallah 30 cc değildir verdiğin bu arada 🙄
Adlk Dilekci bende Antalya da yaşıyorum anlayabiliyorum canım ve bende su içiriyorum kızım 4 buçuk aylık doktorda içirmemi söyledi
baybmom Suyu karnını doyurur emmez diye vermeyin diyorlar yoksa suyun bir zararı yok faydası var. Tek şart emdikten sonra verin öğün aralarında ve açken vermeyin
BoncukAnnesi Dilekci canım doktorum bana doğduğundan beri 1-2 kaşık verebilirsin demişti. Hatta ılık su bebeklerde hastalıklarda tedavi amaçlı kullanılıyormuş öyle söylemişti doktorumuz. Oğlum 7 aylık oldu ek gıdaya geçtiğinden beri biberonla asla su içmiyordu. Kaşıkla fln veriyordum yada fincanla içirmeye çalışıyordum ama iki gündür inanılmaz sıcak olunca biberonla içmeye başladı 😀
Organiktavuk Dilekci emmesini engellemeyecek kadar kaynamış su verebilirsin ben vermiştim kızım aşırı emiyordu ama ben arada bir kaç çay kaşığı veriyordum çok terliyordu çünkü
Edanaz Dilekci 2 ay 9 günlük bebegim var izmirde yaşıyorum bende doğduğundan beri serum suyu veriyorum gunde maksimum 3 cay kaşığı bi zararını görmedim canm
Badevehande Ben doğduğundan beri sadece emzirdim ve suda verdim doğru bilinen bir yalnış su vermemek dedi doktorum. Ek gıdaya geçince zaten çok fazla içmeye başladı
balcicegin_annesi Dilekci ver ya ne alaka bende verdim bir kaç damladan ne olacak ayrıca 4 ayı geçmişsiniz bütün herkes de tavsiye ediyor ben 1 ay olmadan verdim iki çocuğuma da
Zeyzey2019_ Dilekci tabi ki doktorunuza sorun ama kızımın doktoru 4 aylıkken havalar artık çok sıcak olmaya başladı günde 1 fincana kadar su verebilirsiniz demişti. Kış ayı olsa düşünmezdim bile vermeyi ama yaz ayı olduğu için verdim. Verdiğim halde susuz kalıp turuncu renkte idrar yaptı haftalarca
idil1990 Dilekci bi kere verdiyseniz sakin kesmetin bobrekler o suyu isteyecek cunku artik. Ben dogdugundan beri veriyorum su vermeyin denmesinin amaci mide kapasitesi kucuk syla dolmasin die