zehrahifa benim 42 günüm oldu daha yeni damla damla olmaya başladı bende sezaryen olmustum hatta üç beş gün önce tam bitti dedim sonra bi duş aldım tekrar kanama olmuş yanl böyle oluyor endişe etme çok normaldir benim ikinci sezaryenim az çok görendim bunları ardından ya bir kere daha adet görürsün yada tam biter artık adetin ne zaman başlarsa