espalp malesef var ben☹️☹️ kızım 14 aylık olmak üzere ve son 1 aydır beni mahvetti azı dişleri çıkıyor ısırmaktan göğüslerimde koca koca delikler açtı her emzirmede ağlıyordm😭😭 nerdeyse memeyi kesecektm o derece canım yanıyordu ağzına yavaşça vur yapmaz dediler denedim baktm kndi kafasına vurmaya başladı bıraktım, kızıp bağır dediler dudaklarını büzünce öyle görüp daha çok üzülüp ağladm😄 şimdi ısırdığı anda parmağımla göğüs ucumu ağzından çekmeye çalışıyorm ya da emerken sona yaklaştığını anlayınca yine memeyi kndim çıkarıyorm.bir de normalde diş kaşıyıcının yüzüne bakmazdı buzlukta dondurup verince 10-15 dk onu emince rahatladı sanırım bu aralar azaldı çok şükür