Meltemgunturkun 2 aylık oğlumda süt alerjisi var 10 günlükten beri diyete devam ediyorum ne zaman geçer ya da geçer mi?
espalp Meltemgunturkun 5 aydır diyet yapıyorum. 9 aylık olduğunda diyet açacağız inşallah. 1 yaşına kadar geçerse çok güzel hepimiz için
Agg0207 Meltemgunturkun daha çoook erken geçmesi için canım 🤷🏼♀️ 25 günlükken farkettik biz 15 aylıkken geçti genelde 1 bucuk 2 yas civarında geçiyor zaten bazen 3 yaşada sarkabiliyormuş tabi bebegin vücut yapısına alerji durumuna göre değişir
2205 Meltemgunturkun daha çok erken geçmesi için en az 2 yıl maksimum 7 yıl bazen de bir ömür sürebiliyor
Meltemgunturkun CSTOPRAK poposunda açıklık vardı kasılması vardı doktora götürdük bizde öyle öğrendik 😔
Agg0207 Meltemgunturkun bebeginin yumurtayada alerjisi varmı peki ? Aslında yiyecek çok şey var ilk başta öyle geliyor insana ama alışıyorsun zamanla birde bak yaz mevsimi geliyor daha çok çeşit meyve sebze olacak benim şansıma kış mevsimiydi bu kadar çeşit sebze meyve pek yoktu
Meltemgunturkun Agg0207 yok ya bi tek süt ve süt ürünlerine alerjimiz var bi de genelde çok yemek seçerim o yüzden zorlanıyorum 😂
Agg0207 Meltemgunturkun bu dönemde yemek ayırt etme bnce canım çünkü bir zaman sonra sütte çok azalma yapıyor bu diyet malesef yumurta çok tüketmiştm ben günde 2-3 tane mesela 😂
Meltemgunturkun Agg0207 sütüne yaradı mı peki artma falan oldu mu normalde ağzıma sürmem yumurta ama oğlum için denerim 🙄
Agg0207 Meltemgunturkun süte yarıyor tabiki protein açısından çünkü bu diyette dana eti kuzu etide yiyemiyorz herşey yasak yumurta ve köy tavugu balık çok yemiştm özellikle somon balıgı yaglı oldugu için yaglarını ve etini yiyince çok fazla süt oluyo
Agg0207 Meltemgunturkun ette yasak canim dana eti ozellikle ben suan diyet yapmiyorum ama 6 bucuk ay yapmistim . Et yerken reaksiyonlariniz ortadan kalkti mi peki
Meltemgunturkun Agg0207 ette bi sıkıntımız yok ama az da olsa içinde süt olan herhangi bişey tükettiğim zaman poposunda açıklık oluyor
Meltemgunturkun Agg0207 benim ilk gittiğim çocuk doktorumuzda aynısını söyledi sonra başka doktora göründük o et yiyebilirsin dedi ve et çok severim gerçekten şanslıyım 😂