Kızlar bebeğim 5 aylık tam. Erkek. Emiyor sadece. Emmesi çok azaldı sürekli ağlıyor emmek istemiyor. Ve çiş sayısı azaldı. Kaka normal. Ama çişi eskisi gibi yapmıyor. Gece hiççç yapmıyor. Gece bağlıyorum bezi sabaha kadar bir kere yapmamış oluyor. Neden acaba. Ememiyor diye miii. Emiyor aslında ama eskisi kdar sık emmiyor. Günde 4-5 anca emiyor. Yardımcı olaablcek var mı bu durumu yaşayan. Napmam lazım. Kilo verir diye korkuyorumm.