Merhaba kızlar 2019-2020 süreci ücretsiz izin kullandım, Haziran 15 inde başlamam gerekiyor , ama covid-19 nedeniyle bir sıkıntı olur mu , bu konuda bilgisi olan var mı? Valilikler onaylıyor mu? İzmir ilçe milli eğitim müdürlüğüne atanmış bir öğretmenim bu arada