Sibelsu Kızlar 7 ay 21 günlük oğlum sürekli pipisini kaşıyor. Hele altını açınca daha çok yapıyor bunu . Emririken de benim elimi pipisine götürüyor . Acaba bir sıkıntısı mi var . En son 5 aylıkken kontrole götürmüştük . Aranızda böyle olan varmı .
Hatice_basyol43 Sibelsu benimkiside surekli kasiyor asiliyor da bilmiyorum doktora goturmedim hic ama oyle benim elimi goturmuyor sadece alti acilinca sıktırıyor falan kapaninca yapmiyor
ilknurgoksu Sibelsu pişik vs var mı ? Terliyor olabilir mi bezini değiştirdikten sonra 5 10 dk bekletin daha sonra bez baglayın Islak mendilden vs tahriş söz konusu mu veya bezi dolduğunda mı yapıyor bunu
Bebegimcanim Sibelsu iltihap olabilir doktora götürün biz 2 aylıkken götürdük erkenden olsun diye iyiki gitmişiz tıkanıklık çıkmıştı
Ftmaomr Sibelsu canım benimde oğlum suan 9 aylık 6 aylıkken sunnet oldu sunnet olduktan sonra senin dediğin gibi her altını açtığımda sanki koparacak gibi kasıyor ama bi sorun oldugnu düşünmüyorum bence yanı cunku sadce altı açılınca yapio sadce
ilknurgoksu Sibelsu alışkanlık mı ki çünkü normal gelmedi yani evet bezini açtıgımda oynuyor vs ama kapalı iken unutuyor ve ekstra sizin elinizi götürmesi şüphelendirdi yeni mi başladı bu durum eğer öyleyse çiş yaparken acı çekiyor mu ağlama veya duraksama falan bunlara dikkat edin derisini içe doğru çektiğiniz de akıntı vs birşey var mı pipide hiçbir şey yoksa alışkanlık edinmiş de olabilir bilemedim şuan
Sibelsu ilknurgoksu . Görünüş olarak sıkıntı görünmüyor .yani gün içinde ağlıyor . Ama cis yaparken bilmiyorum ki ondan agliyormu
ilknurgoksu Sibelsu ahh kıyamam yarın gün içinde dikkat et biraz ağladığı zaman elini bezine tut zaten sıcak olur çiş yaptığını anlarsın🦋
1semra_Levent Benm oglumda yapiyor ara sira bezinu actigimda kendinu tanimaya çalışıyor ama genelliklealtini fazla doldurduğunda yapıyor 🤣
ilknurgoksu Sibelsu anladım canım da saglık ocagını ara önce hemşire ile iletişime geç gelin derse gidersin bakarlar