Princesmotherr Fidashka biz smilac kullanıyoruz ama biİmkisi sut alerjisi icin olanlardan.smilac alimentum mamamizin adi.ama memnunuz mamadan.oglumu bays toparladi.
Serdogrul Fidashka similac biz kullanıyoruz. Gayet memmun kaldık. Uzun zamandır kullandığımız bir ürün
btlbtl Fidashka 🙋🏼♀️ aptamille başlamıştık , sonra hipp ve suan uzun zamandir similac ben memnunum. benim oglum hic birinin tadini ayirt etmeden icti bazi bebekler daha secici oluyor sanirim tat konusunda
ayazlianne Fidashka biz mamaya geçtiğimizden beri similac kullanıyoruz. Kilo alımı yavaşladığı için sma a geçtim bebeğim kesinlikle yemiyor aç kalıyor yinede yeniyor tekrar similac verince saldırarak yiyor. Mecbur devam ediyorum similaca. Geceleri sma veriyorum uykuluyken ayırt etmiyor
Mefem Princesmotherr ben de geçen hafta aldım similacı ama bizimki içmiyo tadı ve kokusu çok kötü yaa 😕😕 siz nasıl veriyosunuz acaba bişey katıyo musunuz içine
Tugbasaydam Princesmotherr bizede doktorumuz ondan verdi ama bizimkiside içmiyor siz nasıl yapıyorsunuz
Princesmotherr Mefem 20 gunluktu benim oglum Mamaya basladigimzda.damak tadi falan olmadigi icin herhangi bi sıkıntı yasamadik.ama icine vanilya esansi falan katanlar vardi.bi arastirin isterseniz
Nily btlbtl aptamilden memnunmuydunuz? Emiyormu aynı zamanda. Ben bebelac gold aldım ama içmiyo, anne sütüyle mamanın tadını ayırt etmiş durumda sadece emmek istiyo mama yemiyo resmen:) birde onu deniyim diyorum
Princesmotherr Tugbasaydam benim oglum 20 gunluktu.bu mama verildiginde.damak tadi falan olusmamisti daha o yuzden sıkıntı yasamadim.sizin bebeginiz kac aylik
Tugbasaydam Princesmotherr 4 aylık canım Biz daha yeni kullanmaya başladık 1 hafta flan olucak ama bi türlü içiremiyorum
Derinsum Fidashka similac çok güzel bir mama gaz yapmıyordu ama bizim kıza kilo yapmadı o yüzden bıraktık ama çok iyi içiyordu kızım
MerveYiittekin Ben kullanıyorum doğduğundan beri ilk zamanlar pek içmiyodu şimdi içiyo hafif bi mama kabız yapmıyo mamayı biraz çok suyu az koyarsanız tatlı oluyo öle içiyo benim oğlum şimdi 6 aylık oldu hala kullanıyorum
Derinsum ayazlianne aptamil kullaniyorduk üç beş gündür içmiyordu hippe gectik bakalım buda olmazsa golden goata geçmeyi düşünüyorum inşallah canım similac kilo aldırmıyor
ayazlianne Derinsum bende sma aldım içmiyor similac verince içmeye başlıyor. Kilo alımı düştü, aptamil denemeyi düşünüyorum bende
Derinsum ayazlianne sma yı bizim kızda icmedi ya aptamilde aşırı derecede balık kokuyor diğer aldiklarimiz böyle değildi sanırım kızım ondan tiksindi hippi şimdiki içiyor bakalım similacda benim kızım ayda 500 grm almış her saat icerdi doktor hemen değiştirdi aptamil sisiriyor canım bebeği doktor öyle soyledi
Princesmotherr Tugbasaydam baska şeylerden radon yaptirmaya basladiysaniz eger isiniz biraz zor maalesef