Gayeefe https://hizliresim.com/mGHhJy anlına giden değilde yukarı çıkan damardan bahsediyorum elinizle dokununca anlaşıyor içe çökük gibi sanki bişeyle ezilmiş de içeri göçmüş bu normal mi ? Anneme sordum normal dedi içim rahat etmedi doktora yazsam mı paronaya mı yapıyorum
GUBILIK Gayeefe doktorunuza sorabilecek durumsa iseniz doktorunuza sorun. Burada yazilanlar yine de aklinizda suphe birakacaktir bence
AybarsOzge Gayeefe benimde bebegim 2 aylik bizdede oyle damar var ama yesil gibi rengi oyle gozukuyo hatta aglayinca sinirlenince dahada belirginlesiyor
Bal_aselim Gayeefe benim bebeğimde 5 ay 2 günlük bizdede aynı öyle durum büyüdükçe o kapanır sıkıntı değil dedi doktor bizimki kanala sıkışmıştı
AybarsOzge Gayeefe bizdede öyle esimde endiselendi ama annelerimiz normal dedi olmuyormuş bebeklerde sizde endiselenmeyin
Teachermom Gayeefe Aynisi benim oglumda da var ise gommus gini oluyo bazen o damar sezeryan dogum bu arada.