Azizeugur ne güzel söyledin canım yaa 😍 aslında çok sabırlı bir insanım ama karantinadan dolayı eşim evde, bi yandan oğlum durmuyor, eşim doğru düzgün ilgilenmiyor, yemek , ev fln derken yoruldun heralde. Onun ağlamasına bende üzülüyorum canı yanıyor belli ki yoksa böyle sürekli ağlama halinde olan bi bebek değildi evet ilgiyi çok seviyor ama şuan ki farklı bir boyutta 🤷🏼♀️ Birde oruç tutuyorum normalde aşırı su tüketen bir insandım oruç da etkiliyor olabilir beni. Dediğini gibi herşey üst üste geldi