Eelif24 genelde 6 ay denilir ama benım büyüklerimizden öğrendiğim Bısey var.4 aylıkken tadım yaptırırsan bebek secici olmuyor yemek konusunda. Benım bahsettiğim tamamen Yedirmek değil sadece mesela bi cay kaşığı kadar karışım hazırlayıp tadına baktırmak. Suan kızım 4,5 aylık yogurt verıyorum az bayılıyor. Tabı siz bebegınıze verdikden. Sonra gözlemleyin bı sorun yoksa yine taddırırsınıZ