Dygosmn1 hadsiz deseydin 😠 olur mu ole sey sen onun annesısın, karnında sen tasıdın ve tabıı kı senı biliyor, benımde annem cok yardımcı oldu hep yanımdaydı işe baslıcam zaman bı komsumuz annemı arayıp bebegın annesı artık sensın, (Benı kastederek) o artık sadece süt annesi demişti. hala daha hatırladıkça sinirlenirim ama o kadın ole dedi diye ole olmadı. aksine işten döndüğümde beni özlediğini hissettirir oğlum. seninde ole, o bebegın annesi sensin, hayatta hıc kımse o bebegı senın kadat sevemez ve o bebekte ne olursa olsun hıc kımseyi senin yerıne koymaz