Rengin hadi bakalım yarın da 23 nisanda olduğu gibi 19.19 da balkonlarda istiklal marsimizi okuyoruz yeri göğü inletiyoruz 🇹🇷👏 ( saati internette gördüm ondan emin değilim sizde bir bakiverin)
GUBILIK Rengin muzik seti ile mahalleyi inleticem yine. Repertuar hazir 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Makarna_kulak Rengin Evlilik yildönümümüz ❤ Coşkuyla kutlayacagız yarını yine 19 Mayıs Atatürk’ü Anma,Gençlik ve spor bayramı 🇹🇷 🇹🇷🇹🇷
morsevenfilolog Rengin Yarın akşam kızçemle balkonda hazırıııızzzz!! 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Atamızı yad edeceğiz. Bu mübarek Ramazan ayında onun için dua edeceğiz. İyi ki senin çocukların olduk ATA’m! İzindeyiz. 🤍🤍🤍