DevranAlp domatesim bnmki oldu kaka yaparken ağlıyordu baktım çatlak doktora götürdüm krem verdi 15 günde geçti
Hilalbolatt domatesim evet bende yeni fark ettim kaka yaparken et parçası gibi bağsur gibi bişey var ıkınırken kıpkırmızı oluyo ama o kadar ıkınmaya kakasını yapamıyo , bende hemen doktora götürücem 😥
DevranAlp domatesim su an iki aylık çatlak oluştuğunda bir aylık falandık hatta doktor parmağımı biraz poposundan içeri itmemi istedi kulak çubuğu felan kullanma daha çok çatlatır parmağınla kremi içeri de it dedi 15 günde geçti işte ama baya Zordu
Selintan Bnm bebegimdede var bir ay sonra bir buçuk yaşına giricek kaka yaparken çok zorlaniyo ağlıyo anestol verdi doktor bide kakası yumuşaması duphalac diye bi şurup gunde iki uc defa ilik oturma banyosu yaptırın dedi
DevranAlp Aselnurr bnm ki dıştaydı ama içeri doğru da gidiyordu hafif zaten bakınca anlaşılıyor çatlak olduğu görünüyor dışarıdaki doktorda bakarken baktım içeri doğru da vardı doktor içeri doğru da çatlak dedi
domatesim Hilalbolatt götür ya. 😢 ben de kırmızılık oluyordu pişik zannettim vicdan azabından kahroluyorum 😭
Hilalbolatt domatesim ya çok geçmiş olsun hemen düzelir inşallah 🤲🏻 Şuna bunları okudukça bende üzülüyorum geç mi kaldım , çocuk ondan mı zor yapıyordur diye götürücem bakalım