Bahaneye gerek yok bencede gitmek istemiyorsanız istemiyorum diyin oturun yani zorla götürecek hali yok sizde haklısınız dört gün evinizde rahat etmek istiyorsunuz eşinizle çocuğunuzla bunu söyleyin küsen küssün 🤷🏻♀️ Ben bu kaynanaları kayınpederleri anlamıyorum ya kız yada erkek annesi olsun hiç farketmez benimde oğlum var evime gelmiyorlar diye küsmem herhalde ne kadar çocukça 😒 bi salmıyorlar insanı