Kızlar 40 gün önce doğum yaptım, 27gün filan sürmüştü kanamam oda damla damlaydı bugün kıpkırmızı damladan fazla kan gelmiş ve emziriyorum da. Doktor 6 ayı bulur olman vs demişti. Bu adet mi acaba yoksa doğum sonrası devam mı ediyor. Belimde de ağrı var anlamadım gitti 🤷♀️