Besteninannesiii Bebeğim tam 4.ayına girdi ve bu ara mememi almak istemiyor. Mama+meme gidiyorduk zaten . Biberonla mamayı da zorla alıyor. Acaba atak dönemi ondan mıdır ? Sağdığımda sütüm de az geldi yoksa az geliyor diye mi almıyor :(
semcan Besteninannesiii benim nerdeyse bir aydır bu sorun var meme almadı mevburen sağarak biberonla verdim fakat onuda almak istemiyor uyutup veriyorum geçeceği günü bekliyorum az önce bi post da bu konu vardı bir buçuk ay sürdü diyen var
Besteninannesiii semcan o zaman 4.ay bayağı ataklı geçecek. Geceleri de saat başı uyanıyor , daha önce öyle değildi maalesef. Neyse en yakın zamanda geçer inşallah
semcan Besteninannesiii inş çabuk atlatısınız bizim kadar uzun sürmesin.. ben dr gittim beklyeceksin zorlamayacaksın geçicek sabır dedi