annesininaslani Kızlar annemler Gaziantep’te yaşıyorlar ama orası kapalı olduğu için gidemiyorlar şimdi Sivas’a gidelim dediler ama ankaradan geçmeleri gerekiyor nasıl olcak izin almaları gerekir mi normal de Sivas açık
Sariiannee annesininaslani İzin almaları gerekiyor olabilir,ama sağlık raporu olmadan izin vermiyorlar.
mino01 annesininaslani 199 da aldık biz hemen onayladılar. Gitti annemler memleketlerine. Oradan denediniz mi ?
Denizeylem Kzlar artık 199 kapalı sadece e devletten oluyor işlemler.. Bende birsey sormak ıstıyorum annem ıcın seyahat ızın belgesın aldım otobüs ıcın. Ama firmalar kapalı konseye ulaşamıyorum nasıl olacak
mino01 annesininaslani evet seyahat kısıtlaması vardı o ile. Şuanda kaldırdılar ama bizimkiler gitmeden önce vardı.
annesininaslani mino01 ya e devletten başvuru yaptılar 199 açmıyor bekliyoruz bilmiyorum bi yerde mi yanlışlık yapıyoruz
mino01 annesininaslani evet açmıyorlar ben yarım saat telefonu çaldırdığımı bilirim. Uğraşman gerek canım. Sms olayı çıktı çıkalı baya yoğunlarmış