Elisa_momy Arkdaslae merhbaa kizim bugun tam 1 haftalik ama 4 gundr kaka.yapmiyo ilk 3 gün yaptı daha yapmiyo sancisi aglmasida yok normal mi acaba 😒
YazCilegi Elisa_momy Anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmaması normaldir 😊 sağlıcakla büyütün
DevranAlp Elisa_momy bence doktora götür 4 günlükmüş ilk zamanlar bebekler biraz katı siyahımsı kaka yapıyor kabız olabilir sonra sarı renge dönüyo kakası bebeklerin ama ilk zamanlar bide katı yapıyorlar zaten siyahlık gidince sıvı yapıyorlar
S_D Elisa_momy bebeklerin 10 güne kadar yapmamasini normal görüyor doktorlar ama. ilk zamanlar için normal olmayabilir bir doktora gidin isterseniz.
Ayseymen Bizimki de yapmadıydı doktor az bi mama takviyesi yapın demişti o vakit yaptı ama şimdi istemediği müddetçe yapmıyor 24 günlük olduk bizimki de ağlamıyor çok ama uykusundan uyanıyor