Arkadaşlar çooookkk çaresizim… bebeğim 10 gün sonra 5aylık olacak. Sürekli emerek uyumaktan başka bi şekilde asla uyumuyor. Bu da bize aşırı gaz, kaka olarak geri dönüyor. Günde en az 10 kere baya baya kaka yapıyor. Gece uykusunda 2kere yapıyor mesela. Çünkü sürekli uyanıyor ve her uyanışında emiyor. Tamamen alışkanlığından…. emdikçe gazı daha çok oluyor gazı oldukça da emmek istiyor 😫 bu arada aksam 7 sabah 6buçuk arası uykumuz. Ama yenidoğan gibi 2 saatte bir emmeye uyanıyor. 2kere de kaka için gaz sancısıyla uyanıyor. Masaj yap gazını çıkarttır kakasını yaptır altını değiştir tekrar uyut en az 1 saat sürüyor. Yani akşam 7 sabah 6buçuk toplasanız 7 8 saat uyuyordur. Bu meme bağımlılığına bi çözüm bulmam lazım. Bütün uykusunu etkiliyor. Daha önce sallanarak veya emzirerek uyutmayı bırakanlar nolur yardımcı olun ne yapıcam ben 😢 **not: bu arada bebeğimin sürekli emmek istemesinin nedeni karnı doymadığından değil tamamen bağımlılıktan **