Yigitkomuz_ annesininaslani çok yerinde bir karar oldu elalem bayramlık bakiyo du ya disarlarda biz ekmek almaya zor gidiyoruz eminim benim güzel ülkem gezicekti bayram olsaydı dinlemiyolar çünkü
myloves23 annesininaslani gerçekten çok iyi oldu bu karar. Bayramdan sonra normale döneceğiz diyor ama cumhurbaşkanı
annesininaslani myloves23 yani normal olmayan bi normalleşme olcak bayram da 81 il kısıtlanmasa bi felaket olurdu heralde
Ozgur annesininaslani yani çok iyi oldu yasak olmayan yerlerde ooo sanki herşey güllük gülistanlık gibi gezeceklerdi hadi hayırlısı bakalım
Mom0870 annesininaslani bende mutlu oldum valla . Umarım yasak başlamadan gitme derdine düşüp yollarda kazalar, kavgalar görmeyiz ben bu cahil insanlardan her şeyi bekliyorum artık . Herkes otursun evinde günahımıza girmesin
Karalahana annesininaslani Çok doğru bi karar bence. Şu dönemde bile birbirine iftar yemeğine giden insanlar bayramlaşmaya da giderdi 😏