Aseli1419 15 aylık bebegim var gözyaşı kanalı tıkalı operasyonla açtıran var mı ? Operasyon sonrası nasıl oluyor yaptıranlar aydınlatabilir mi beni
Birminikanne Aseli1419 Benim oğlumun da öyleydi bir yaşında operasyon dediler yaptırmadım 13 aylık İken açıldı kendi kendine açılsa da kapanma ihtimali de varmış ameliyat ile
Ahanife Aseli1419 kızımında var yaşına girince kontrole gidecektik ama gidemiyoruz halada geçemdi akıntısı pek yok ama yaşarması var bende bekliyimde aydınlanıyım bu konuda
Btlszr Aseli1419 masaj yapıyor musunuz günde 5 kez 20şer defa. Bizim de yaklaşık 14 aylıkken falan açıldı
emirinannesi17 Aseli1419 benim kiziminda 2 aylikken öyle oldu bı kremle göz şampuanı verdi özele gitmiştim doktor onları verdi 1 ayda gecti şimdi 15.5 aylık hiçbisey kalmadı masallah
ecrin4efe9 Geçmiş olsun annem göz yaşı kanalı damar tıkanıklıgından olmustu . Tek gözünden ameliyat oldu . Ikı gözüde tıkalı pek bi işe yaramadı.hala yaş geliyo . Bebişinize Allah şifa versin
Aseli1419 Btlszr masaj yapmaya çalışıyorum ama izin vermiyor artık yapmama emzirirken yapmaya çalışıyorum emmeyi bırakıyor 😟
Btlszr Aseli1419 bizim de öyleydi zorla yapıyordum dikkatini dağıtarak şarkı söyleyerek istediği birşey vererek deneyin
Ahanife Birminikanne bende uzun süresidir yapmıyorum acaba açılır mi ki beklesem mi bilemiyorum gözüne bir zarar olur mu diye de korkuyorum acıkcası bu durum
Birminikanne Ahanife masaj bazı bebeklerde hemen çözüm olabiliyor ama bazılarında fayda etmiyor maalesef bence 18 aya kadar bekleyin
Ahanife Birminikanne zaten daha küçük ameliyat vs olsun istemiyorum biraz beklemek doğru olur belki geçer ben yinede arada masaj yapıyorum yapabildiğim kadar zorda olsa