Papatya07 Kizimin dun gece burnu asiri tıkandı serum fizyolojik yapiyorum ise yaramıyor. Oksuruk te oldu arada oksuruyor tum gece uyuyamadi burnundan dolayi doktora gitsem ne olur hic bilgim yok basina gelenler yazabilirmi hangi durumda gitmeliyim doktora
Kaderyas032717 Papatya07 canım aynı durum bende de oldu doktora götür burnunu temizlemişlerdi benim bebeğimin bir götür istersen
Htcgl Papatya07 doktora götür hemen. Az önce başka posta da yazdım. Benim bebeğim gripten 1 hafta yattı yoğunbakımda 22 günlükken.
Papatya07 Acile gittik burun tikanmasindan deyip buhar verdi biraz iyi geldi. Yarinda doktora bida gidicem. Tabi her bebekte degisik ates olursa ve balgam olursa tehlikeliymis bilginiz olsun