Merhabalar, bugün 26 günlüğüz. Sezaryan doğum yaptım normalde damla damla kanamam olurken dün geceden beri adet kanaması gibi kanamam var ve yaram sızlıyorDün balkonda yerde oturduktan sonra karnım ağırdı ve kanamam arttı. Başına böyle bişey gelen varmı