Nisa_derin12 Her çocuk özeldir. Canınızı sıkmayın. Benim kızım 9 ay 4 günlük emeklemiyor. Kaldı ki nice çocuklar var emeklemeden yürüyen. Bunlardan biri de benim. Emeklemeden yürümüşüm. Üstelik 7 aylıkken! Kızım hala desteksiz otururken devrilebiliyor. Oluyor Yani. Üzülmeyin diye yazıyorum bunları yanlış anlamayın. Tek başına bakmak çok zor anlayabiliyorum. Ama onun size ihtiyacı var, o çok masum. Siz olmadan nasıl devam edebilir bu hayata şu anda? Yapmayın, boolca dua edip, varlığına şükredin. Onlar çok kıymetliler. 🌺