Kızlar merhaba bebeğim sarılıktan dolayı bir gece fototerapi görmüştü 15le yattı 11le taburcu olduk. Bir hafta sonra gittiğimde 10.98 çıktı yine sonucu o kadar sık emzirmeme rağmen. Onun üzerindende 15 gün geçti hala gözlerinin içinde sarılık var ağlayınca yüzünün belli bölgelerinde yine azda olsa var geçmiyo anne sütü sarılığı olabilir demişti doktorum bol bol emzir mama verme dedi. Ne zaman geçecek bilmiyorum çişini kakasını çok güzel yapıyo özellikle çişli bezi bayağı bir dolu oluyor her almamda. Nasıl geçecek bu durum yaşayan var mı aranızda?