sevgi91 Bebeğim 22 günlük şu anda elimizde 30 tane 1 numara bez var sipariş vereceğim acaba 2 numaramı versem bebeğim 4 kg
hira5bugra- sevgi91 valla biz ozamanlar 100 tane sipariş vermiştik 30-32 günlük filandı yarısı elimizde kalmıştı 2 numaraya almak zorunda kaldık kontrol et bacak arasına filan iz yapıyorsa 2 numaraya geçersin
gzdalidmr Dogavesultan bende premium care kullanıyorum.Bebeğim 6 kilo ama bez iz yapıyor gibi 3 numara kullanıyorum.Bezde de 6-10 kg arası yazıyor anlamadım
Dogavesultan gzdalidmr canım için rahat etmiyorsa 4 numaraya geç o zaman ben hep kilosuna göre büyük bez kullandım hiç sıkmadı bez izi yapmıyor kızım şuan 5 kilo 3 numara premium care kullanıyorum ben
susiron gzdalidmr. Primada cogu bebekte kilo araliklari tutmuyor bende hep 1 numara buyuk kullaniyorum daha rahat oluyor .
Annesininpogacayanagi sevgi91 üstünde yazan kiloya takılma canım. 5. Ayına kadar her ay bez numarasını yükseltiyorsun zaten. Hızlı kilo alıyolar cunku.
Aselhafsam Elindekini bitirip 2ye geç canım 2de çok uzun, süre kullanılmıyor 3e geçiliyor zaten uzun kullanılan 3. Bedeni rahatsa tabi.
mrvcr sevgi91 günde şu an değiştirdiğinden 2-3 tane daha az kullanacakmış gibi hesapla. büyüdükçe bez değiştirme sıklığı azalıyo çünkü. 5. ayda 3 numaraya geçersin en geç gibi düşün.
Aselhafsam sevgi91 günde kaç bez değiştiriyorsun canım ona göre hesaplarsın. Marketten alıyorsan bittikçe alırsın toplu alıcak san 200küsürlü paketler oluyor onlar yeterli olur.hem daha uyguna geliyor. Birden büyüyorlar çünkü. 5ay19günlüğüz 3numara kullanıyorum kızıma. 60tane falan var bittiğinde 4numaraya geçicem mesela.
Deletedmom896 sevgi91 4-5 paket aldım ben zaten kullanıyorsun kilo artsa bile sonra değişiyor esnek olduğu için elimde kalmıyor biraz büyük alma sebebim daha rahat ve pişik olmasın diye şükür hiç pişik olmadı
0503 sevgi91 2 ver canm 20 günden snra hiç anlamıyorsun ben ne ara 3 e geçtim anlamadım bir paket 1 kullandım 2 ye geçtim hem dışına çıkıyo rahat edersin
mino01 sevgi91 canım bebeği artık sıkmaya başladıysa, yani iz felan yapıyorsa geç hemen. Ben 1 numarayı sadece 15 gün kullandım . Göbek deliği altına geldimi, ve lastikleri tenine iz yapmaya başlayınca değiştiriyorum ben.
Ayse1989 Benimde bebegim 1 ay 18 günlük bende prima 1 kullanıyorum kontrol kilosunu ögrenince 2 numaraya gectik daha rahat
defnesmomm sevgi91 1 bitince geçin ☺️ 2 numaradan çok stok yapmayın, 3 aylıkken filan 3 numaraya geçeceksiniz muhtemelen