Nlyy Merhabalar iki aylık bebeğim var düzenli olarak gidebileceğim anadolu yakasında iyi bir çocuk doktoru Arıyorum, önerilerinizi bekliyorum
Deletedmom200 Nlyy Pendik bölge hastanesi Çiğdem Kadıoğlu kızımın doktoru baya ilgili bir doktordur 😌
Merve1705 Nlyy kartal umut hastanesi Uğur öz e gidiyoruz dopumundan beri o ilgileniyor. İyi bir doktor tavslye ederim istediğiniz her an ulaşabilirsiniz dönüş yapıyor kibar naif sessiz bir doktordur
Hande59 Nlyy çakmak Erdem hastanesi Kadir bey çok ilgili iyi bir hekim ayrıca bebeğime her muayenede sevgi ile dokunur tavsiye ederim
Aslihan03- Umut Hastanesi’nde Abdülkerim beye gidiyorum ayniz Amanda bebeğimin yoğun bakım doktoruydu kontrolden çıktıktan sonra aklımda hiç bir soru işareti kalmadan cikiyorum çok memnunum
Nlyy Aslihan03- umut hastanesi yakın bana ama hastaneyle ilgili çok kötü yorumlar okudum ve duydum o yüzden hiç emin değildim
Snurdogan Avicenna ataşehir ayşe hanım çok ilgili bir doktor kendisine gidiyoruz sürekli ve telefondan sorduğum tüm sorulara cevap veriyor ilaç krem vs isimlerini veriyor alıyorum 3 aylığız
Kubuu1 Nlyy central Hastanesi’nde gonca hanıma gidiyordum ama çok yoğun malesef ve iki aydır da gitmedim malum sebeplerden dolayı çok fazla hastası var fakat çok güzel ilgileniyor
Nlyy Kubuu1 biz de bugün gittik Gonca hanıma cidden çok kalabalık baya bekledik ama çok güzel ilgilendi baya hastası var ve hepsiyle çok ilgileniyor
CananK Nlyy Pendik medicalpark hastanesi Özgür Okumuş çocuğum hasta olduğunda götürüyorum onun dışında ufak tefek sorunlarında hep whatsapp dan konuşuyoruz. Acayip ilgili bir doktor. Kesinlikle tavsiye ediyorum