Mervebarlin Maalesef hamileyken hiç bir krem kullanmadım karın bölgemde çatlaklarım var moralimi bozuyor en iyi krem nedir kesin çözüm veren söylerseniz sevinirim 👍
deniz__ Mervebarlin en pahalı kremi kullandım keşke almasaydım badem yağı Hindistan cevizi yağı kullandım 9 ay o kadar şey kullanmama rağmen çatlamayan yer kalmadı
miniknefess Mervebarlin ben çatlaklarımla barıştım. Hiç küsmedim zaten orası ayrı 😊 İlk zamanlar gözüme takılıyordu ama artık alıştım. Oğlumdan bana kalan izler. Mis gibi karnımda taşıdım 42 hafta ne güzel diyorum😊 bence sen de kendine böyle olumlama yapabilirsin
ballilokmaninannesi @Mervebarlin sanırım doğumdan sonra kalan çatlaklara bir çözüm yok maalesef krem falan fayda edeceğini düşünmüyorum benimde çok çatlağım var sinir bozucu gerçekten