alchn tabiki evladınızı takipte kalın. ama çok da üzülmeyin. Şu virüs geçince hastaneye gidip kan tahlili idrar kültürü vs yaptırırsınız. Demir ilacı, d vitamini kullanın zaten 4. aydan sonra saglık ocakları veriyor. ( bizim doktorumuz 7. ayımızdan sonra vermişti kan tahlili yaparak ama simdi ortam belli gitmeyin) Siz emziriyorsanız bol bol su için, sık sık emzirmeye çalısın. Kuruyemiş yiyin. Bebeğinize de günlük hareketler yaptırın, ( videolar izleyerek) güneş almasını sağlayın. 9.-12. ayda tiroit, ve büyüme hormonlarına baktırırsınız ve diğer kan değerlerine.