Balkupummm 1semra_Levent Of pskljm bozuldu o kilolardan 10 kilo fazlam var 5 aydir ne verdim ne aldim kaldi oyle ama bebis harektlenmeye basladi bakalim bende leslie basladim ve ekstra dans ediorm insallah veririz 😔
Ayseyllmaz 1semra_Levent ben bisey yapmadan da verdim🤣 emzirince verirsinderler di inanmazdum 😚 78 ile doğum yaptım 1 sene oldu şuan kilom 64 🥰😟💜😟 dogumdan önce eski kilom da 62 ydi
Beyzazeynep 1semra_Levent 9 kg almistim zaten dogum sonrasi hemen gitti sonra tabi yedikce yedik 68 kg oldum suan 64um 63le hamile kalmistim eski kilomdayim ama sorun su gobegim kaldi sanki 😒
1semra_Levent Balkupummm insallh canm bnde bi 10 kilo vermek istiyrm bnm bebiş 7 aylik olucak çarşamba günü ama ne yapcam nasl olacak pek bi fikrim yok kafam karsik😕
1semra_Levent Ayseyllmaz ne güzel canm ya bende doğumdan sonra aldım doğum esnasında aldıklarımi verdim ama yine 7 kilo aldım ve en az 10 kilo vermek istiyrm
1semra_Levent Ayseyllmaz bende 55 ile hamile 🥰kldim canm 70 ile doğuma gittim doğumdan eve geldiğinde 58 kiloydum 🤗🤗ama şuan 65 kiloyum ve canm sıkılıyor 😕😊😊😊
alchn 1semra_Levent diyetisye arkadaşım var rica ettim kurtar beni kilomdan sütüm de azalmasin ona gore ayda 2 kilo diyetle hareketle 5 bulur yavas yavas olsun ki sarma dedi bakalım 😃 zor biraz
Eymeniko_ 1semra_Levent kilo gidiyo ama göbek kalıyo biraz valla şu ünlüleri anlamıyorum doğuruyolar 3 gün sonra bir bakıyoruz karın kasları bile aynen yerinde duruyo bir bizimki jöle gibi sallanıyo galiba 😒😂😂
1semra_Levent alchn hamilelikte alınanlar doğumda gidiyor ama neden sonra geri Aliyrm ki keske almasak 😊
1semra_Levent Organiktavuk masallh canm valla bnde 15 almıştım ama doğum da verdim eve geldim 7 kilo aldım 😄😄
zeynep_demirr92 1semra_Levent 70 ile hamile kaldım 102 ile doğuma girdim oğlum bi aylık 15 gün önce 88 dim şimdi ne kadar bilmiyorum çok kilo alanlardanım bende 😂😂😂
1semra_Levent zeynep_demirr92 alması sorun değil canm nasıl gideceği önmli bnmki 7 aylik olacak çarşamba günü ve kilo vermek istiyrm ayaklarım ağrıyo bunyem alışkın değil ama korkuyrm oğluma zararı olur diye