mavisimmm20 Bende 35+6 da doğum yaptım ama küveze alınmadı, kilo alıyordu, ikinci gün 25,30,35 şeklinde devam etti, hastanede 3-4 gün kalınıyor burada evimizde geçmiştik, Kizim 38 de doğdu, o ise tam tersi her geçen gün kilo veriyordu :) 1 hafta sonra başlamıştı 👌🏽