Elaa4050_ 6 aylıkken doktor kontrolünde bebeğimin bıngıldağı doktorumuza biraz açık gibi geldi. D vitaminini artırdı. Normalde 3 damla veriyodum. 5 damlya çıkarttı. Kısa bi zamn sonra öksürmeye başladı. Kendi doktorumuza randevu bulamadım. İlerlemesin diye başka bi çocuk doktoruna randevu aldık. Gittiğimizde bu vitamin artırma durumunu sordum. Dr kızdı. İnşallah bunu diyen çocuk doktoru değildir. Dedi. D vitamininin fazlalığı böbreklerde taşa sebep olabilirmiş.