Esraaaae benim kızım çok kabız oldu.doktor dikine kes öyle koy demişti.bide su var kabızlıkta kabız olmadan yada gazı birikmeden önlem almak daha iyi.cunku bı sure sonra popoda çatlak oluyor ikinmadan dolayı gaz çıkarırken bile çok ağlıyorlar.bide iki gün yapmazdı ama ağlardı.sonra fitil koydugumda kimi zaman hemen kimi zaman ertesi gün yapardı.