Sevgili Anneler,
Bu platform sayesinde sizler sayesinde çok güzel bilgiler edindim, 5 ayımıza girdiğimiz şu günlerde 4 ay atağından çok korkuyordum. Burada çok yazılar okudum kızıma şii/pat yöntemiyle uyku eğimi bile vermiş uyku sorununu aşmaya başlamışken ben ilk başta atak olduğunu düşündüğüm sonrasında fark ettiğim bir durumdan size bahsetmek istiyorum. Güzel uyuyan bebeğim bir anda çığlıklar atmaya başlamıştı saatlerce çığlık atarak ağlıyor uyumuyor günde 1-2 saat anca kucağımda belki 10 kere uyanarak dinleniyordu kızım ve ben perişan olmuştuk söylediğim gibi ilk 4 ay atağı diye düşünmüştüm sonra 4 ay aşımız olmuştuk onunda huysuzluğu diye düşünürken aşı olmaya gittiğimizde sağlık ocağının verdiği kan ilacı ile ilgili burada zamanında bazı yazılar gördüğümü hatırladım ve araştırmaya başladım. Kan ilacının içindeki maddeler birçok bebeğe sorun yaratmış acaba mı dedim ve kan ilacını bıraktım tam olarak bebeğim 2-3 günde kendini toparladı. Benim gözlemlediğim kadarıyla kızıma karın ağrısı ve haliyle huysuzluk olarak dönüş yaptı farklı etkileri olan anne paylaşımlarıda gördüm sizlere bu deneyimimden bahsetmek istedim. Ama maalesef ki kızım artık desteksiz uyumuyor sadece kucağımda ayakta uykuya dalıyor çok deniyorum ama eskiye dönemiyoruz umarım bu sorunda kendiliğinden çözülür. Ayrıca doktorumuza danışarak farklı kan ilacına başladık sevgi ile kalın.
Bebeklerimize sağlıklı mutlu kaliteli uykulu günler