A1s2a3m4 Kızlar oğlumu emziriyorum ama fazla sütü sağıyorum derin dondurucuya koyuyorum 6 ay kalabilir mi birinden duymuştum buz dolabının buzlugunda 3 ay derin dondurucuda 6ay durur dedi dogru mu
Ftmlssa A1s2a3m4 yanlış 3kurali var sadece oda sıcaklık 3saat buzdolabı 3gun dondurucu 3ay başka bi yolu yok inanma
A1s2a3m4 Begonia4 Ftmlssa Selin44 tesekkurler kızlar o zaman bende 3 ay sonra Bi şekilde içiriyim onları bende ek gıda döneminde meyveli süt yapar veririm diyordum